Andrei Cristea, in juriul Galei Superbrands

Andrei Cristea, Founder si General Manager Lion House Group, a avut onoarea de a se afla printre personalitatile de top, care au constituit Consiliul Superbrands al editii de anul acesta.

Reprezentati de varf ai mediului de afaceri, specialisti in branding, presa de specialitate, si multi alti invitati de onoare si-au dat intalnire in cadrul select de la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, aseara, incepand cu ora 19.00.

Lista cu branduri eligibile pentru statutul de „Superbrand” a fost obtinuta in baza metodologiei internationale Superbrands. Juriul galei, alcatuit din 24 de specialisti in management, marketing, comunicare si branding, a asigurat selectia calitativa a listei de branduri. Invitatii speciali ai Galei  Superbrands au fost Norbert Lux,  Director general Superbrands Germania, si Maxim Behar, Presedinte al ICCO (International Communications Consultancy Organisation), care au inmanat trofeele Superbrands.

Nume sonore precum Camelia Sucu (Founder si CEO Class Living), Andreea Florea (Managing Partner Brandtailors), Anca Harasim (Executive Director American Chamber of Commerce in Romania), Manuela Necula (CEO, Ogivily & Mather Group Romania), Mircea Kivu (sociolog) sau Anca Ionita (jurnalist Business Review) au evaluat brandurile din diverse categorii.

Pe lista castigatorilor se afla branduri indragite de publicul roman: Ariel, Bonduelle, Borsec, Carlsberg, Castrol, Catena, DHL, Fan Courier, Gerovital, Lidl, Lufthansa, MedLife, Mobexpert, Nivea, OMV, Orange, Pampers, Zu Radio, Raiffeisen Bank, Scotch-Brite, Sensiblu, Telekom Romania, Tuborg, Unicredit Bank, Urgent Cargus.

Pentru desemnarea castigatorilor  trofeelor Superbrands editia 2015/2016  s-au luat in calcul doua criterii de baza: publicul votului si studiile de pe piata de marketing.

Evenimentul Galei marcheaza, pentru Superbrands Romania, si sarbatorirea a zece ani de excelenta in branding.

Organizatia Superbrands promoveaza in lume cultura de branding si aduce recunoastere brandurilor cu performante exceptionale, prin urmatoarele programe specializate: Business Superbrands, Consumer Superbrands, Luxury Superbrands, Cool Brands, Sports Brands etc. Organizatia Superbrands activeaza in aproape 100 de tari, stimuland, de peste 15 ani, dezvoltarea pietelor locale prin programe specializate si prin publicarea volumelor Superbrands.

Puteti afla mai multe informatii despre Superbrands aici.