DLA Piper pierde un proces pentru Nike

Osborne Clarke a obținut victoria pentru brandul de îmbrăcăminte sportivă LNDR într-o dispută în privința mărcii comerciale cu gigantul sportiv Nike, informeaza Legal Week.

Litigiul s-a concentrat asupra utilizării de către Nike a literelor „LNDR” în campania publicitară „Nothing Beats a Londoner”, care a fost susținută de nume cunoscute, inclusiv Harry Kane și Mo Farah.
LNDR a însărcinat pe managerul diviziei de litigii in IP, Arty Rajendra, să solicite o acțiune provizorie la Tribunalul pentru Proprietatea Intelectuală (IPEC), care impunea Nike să înceteze să utilizeze „LNDR” în materialele sale promoționale. Curtea de Apel a confirmat dispunerea și Nike a eliminat ulterior publicitatea din campaniile sale de socializare și de televiziune.

La procesul de la inceputul acestei luni, Nike a susținut că numele LNDR a fost descriptiv și că mărcile nu sunt valabile și, prin urmare, că nu s-ar produce daune ulterioare.
Pe 25 iuli, IPEC a constatat în favoarea LNDR, hotărând că marca comercială „LNDR” era distinctivă si, probabil, că ar fi determinat consumatorii să creadă că marca sportivă a colaborat cu Nike.

DLA Piper a reprezentat Nike, echipa sa fiind condusă de partenerul de litigii in IP, Ruth Hoy.

Nike nu anunță încă dacă intenționează să atace decizia.