International Tax Review desemneaza Deloitte drept firma de consultanta fiscala a anului in Europa Centrala si de Est

Deloitte a primit distinctia de Firma de Consultanta Fiscala a Anului din partea publicatiei International Tax Review, in cadrul unei ceremonii ce a avut loc la Londra. Distinctia recompenseaza proiecte inovatoare desfasurate in perioada ianuarie 2013- ianuarie 2014 si include cinci tari: Romania, Slovacia, Slovenia, Cehia si Bulgaria.

Suntem mandri ca facem parte dintr-o astfel de elita de firme, mai ales in aceste conditii de piata extrem de provocatoare”, a spus Dan Badin (foto), Partener Coordonator Servicii Fiscale si Juridice. “Acest premiu reprezinta, in primul rand un succes al clientilor nostri cu care avem privilegiul sa lucram si o recunoastere a calitatii practicii noastre”, a adaugat el.

In 2013, divizia de taxe a Deloitte Romania a deservit 670 de companii multinationale si nationale, multe dintre ele facand parte din top 500 companii romanesti. Deloitte detine una din cele mai dinamice practici de taxe din Romania (practica de taxe a crescut cu 22% in 2013 fata de 2012). Echipa de taxe a Deloitte Romania numara 78 de specialisti, organizati in cinci linii de business- Consultanta strategica in domeniul fiscal si structurare fiscala internationala, Taxe indirecte- TVA, Grupul de taxe vamale si accize, Servicii privind detasarea internationala (consultanta fiscala cu privire la venituri personale si servicii de imigrare) si Preturi de transfer si repartizati in cele trei birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara.

Intr-un climat de o complexitate fara precedent, firmele membre Deloitte reprezinta un sprijin pentru companii, ajutandu-le sa depaseasca nesiguranta, sa gestioneze riscul si sa-si alinieze strategiile fiscale la strategia de business. Clientii Deloitte beneficiaza de apartenenta la reteaua globala a companiei, avand totodata acces la cunostinte solide in domeniul fiscal oriunde in lume si oricand. Acest lucru face posibila o relatie puternica cu autoritatile locale si ofera o perspectiva avizata in legatura cu schimbarile legislative, corelata cu intelegerea profunda a problemelor si mediului in care clientii opereaza. La ceremonia desfasurata la Londra, birourile Deloitte din Europa au castigat 15 premii.