Legal Innovation / The Times, publicaţia cu cea mai mare creştere din avocatură continentală. Concept integrat: prinţ, digital, business intelligence, evenimente la Bucureşti şi Londra, Gale de premiere. În România, exclusiv prin Lion House în următorii 3 ani.

The Times, ziarul din Marea Britanie cu cel mai mare tiraj, aflat în creştere spectaculoasă de vânzări după Brexit, singurul din cei trei “mari” ai presei din UK care a anticipat corect deznodământul referendumului (Financial Times şi The Economist au eşuat în interpretarea sondajelor care dădeau că certă rămânerea Angliei în Europa), este acum în România printr-o licenţă exclusivă pe 3 ani acordată Lion House. Fideli încrederii acordate de clienţii companiei, care în ultimii 17 ani ne-au făcut mândria de a ne fi parteneri în Revista Română de Consultanţă, The Economist / Intelligent Life, Financial Times / Innovative Lawyers, pe portalul www.LegalMarketing.ro care va fi în curând relansat într-o versiune grafică ultra-modernă, cu echipa editorială experimentată şi creativă, precum şi în aducerea de două ori în România a reprezentanţilor Chambers, echipa Lion House crede în continuarea comunicării profesioniste de la şi către avocatură de business din România. Liderii de opinie, trend-seterii acestei pieţe dinamice şi creative se regăsesc începând din acest an în The Times, cotidianul din Marea Britanie care surclasează că vânzări şi notorietate orice alt produs de prinţ sau digital din Europa. Suplimentul Legal Innovation este declarat de un juriu independent din UK, reprezentat de firma de cercetare de piaţă RSG Consulting ”cel mai creativ şi complet produs editorial consacrat avocaturii din Regatul Unit”.

Pentru următorii 3 ani, un mix de experienţă britanică şi dinamism al avocaturii româneşti, în The Times / Legal Innovation în limba română.