Primul barometru de incredere din avocatura

Revista Romana de Consultanta si www.legalmarketing.ro demareaza in premiera pentru piata de avocatura din Romania, un barometru de incredere al avocaturii in economia romaneasca.

Cercetarea – ale carei concluzii vor fi publicate in numarul 7 al Revistei Romane de Consultanta – isi propune sa observe climatul de incredere al firmelor de avocatura in propriul si imediatul parcurs: care sunt factorii decisivi pentru bunul mers al lucrurilor, cat de mult conteaza contextul extern, cat de mult cantaresc deciziile de management, care sunt cele mai mari temeri, unde stau argumentele pozitive.

Studiul – care isi va trage concluziile in urma chestionarului lansat in piata chiar azi – va aduce in evident nu doar climatul de incredere si factorii care influenteaza avocatura din Romania, dar si viziunea strategica a managerilor locali. Informatiile acestea, puse cap la cap, trebuie sa simplifice, atat cat e posibil, intelegerea contextului si alegerea unor directii pe termen mediu.

Cercetarea vizeaza 150 de firme de avocatura – intre care cele mai mari case de avocatura din Romania – dar nu isi propune un prag maxim, iar concluziile vor fi prezentate si sustinute grafic, sub forma de capitol separat, in paginile Revistei Romane de Consultanta.

Acest barometru de incredere vine sa completeze un studiu pe care Revista Romana de Consultanta si site-ul Legal Marketing il realizeaza impreuna cu editorii Chambers Europe, Georgia Brooks si Elitsa Yurukova.

Un rol important il joaca parteneriatele externe, Chambers & Partners alegand Legal Marketing si Revista Romana de Consultanta drept cap de pod in Romania, intr-un parteneriat exclusiv.

La scurt timp dupa venirea Joannei Thomas la Bucuresti, in mai anul trecut, in Gala Chambers organizata de Legal Marketing, Legal Marketing a semnat la Londra un contract de schimb de continut cu Financial Times, cel mai important grup media din lume.

In acest moment, Legal Marketing si Revista Romana de Consultanta negociaza preluarea unei alte licente externe care va face din www.legalmarketing.ro cel mai bine conectat site din mediul avocatial la tendintele mass-media de avangarda din marea Britanie si Statele Unite ale Americii.

Lion House este de altfel singurul membru din Romania al Legal Marketing Association, cea mai importanta organizatie de profil consacrata profesionistilor din marketing-ul pentru avocati, care a avut conferinta anuala acum cateva zile la Las Vegas.

Vom reveni cu documente si informatii in exclusivitate de la LMA Conference 2013.

Pana atunci, va invitam sa va alaturati celui mai nou produs jurnalistic Lion House, studiul de impact al avocaturii asupra mediului de business din Romania, coordonat de Andrei Nastase.