Viboal Consulting, nominalizata la doua categorii de International Tax Review

Compania de consultanta Viboal Consulting a fost nominalizata de catre publicatia International Tax Review in cadrul premiilor europene de fiscalitate, editia 2012, la categoria „Best Newcomer” si la categoria „Central European Transfer Pricing Firm of the Year”.

Comunicatul de presa emis de Viboal mentioneaza ca nominalizarile la categoria „Best Newcomer” se refera la proiecte din domeniul fiscal efectuate de firme din toata Europa.

Alaturi de Viboal Consulting, partenerii din cadrul Altus Alliance au primit o nominalizare la categoria „Best Newcomer” si la categoria „Luxembourg Transfer Pricing Firm of the Year”.

Nominalizarea s-a facut in baza evaluarii proiectelor efectuate in anul 2011 in materie de preturi de transfer, iar criteriile in functie de care se vor stabili castigatorii se refera la complexitatea proiectelor abordate, inovatia adusa in cadrul acestora si valoarea proiectelor.

„Anul acesta am participat pentru prima data in competitia organizata de International Tax Review, competitie ce atrage cele mai valoroase societati europene de consultanta fiscala, si ne bucuram nespus ca munca noastra a fost apreciata de la bun inceput si a fost evaluata ca fiind pe picior de egalitate cu proiectele depuse spre analiza de echipele din Big 4. Pentru echipele din Big 4 nominalizarea si castigarea premiilor acordate de International Tax Review a devenit un imperativ care sa justifice mentinerea standardelor de calitate si a increderii clientilor. Pentru un start-up, o nominalizare are o semnificatie aparte, pentru ca este o recunoastere a calitatii muncii si un vot de incredere din partea unei autoritati competente si independente.  Am fost de asemenea surprinsi sa constatam ca nu concuram direct decat cu trei dintre societatile de consultanta din cadrul Big 4, ceea ce ne intareste convingerea ca am fost apreciati in mod obiectiv”, a declarat Vigi Radu (foto), partener in cadrul Viboal Consutling, responsabil de coordonarea proiectelor de preturi de transfer.

Viboal Consulting SRL a fost infiintata in 2010 si a pregatit pana in prezent peste 35 de documentatii de preturi de transfer, fiind implicata activ in sustinerea cu succes a acestora in timpul inspectiilor fiscale. Incepand din 2012, Viboal Consulting SRL a devenit membra exclusiva in Romania a retelei Altus Alliance, retea de firme independente ce activeaza in domeniul preturilor de transfer, restructurarii de afaceri si evaluarii de active intangibile si financiare.