Zamfirescu Racoti & Partners este cea mai bine clasată societate de avocatură din România în domeniul litigiilor și al insolvenței

Chambers Europe 2019, ediția europeană a renumitei publicații juridice internaționale Chambers & Partners, a evidențiat în clasamentele date recent publicității performanța departamentelor de Litigii și Insolvență ale societății, Zamfirescu Racoti & Partners fiind singura firmă de avocatură de pe piața locală de business situată pe prima bandă (Tier 1) atât în categoria dedicată practicilor, cât și în clasamentele individuale.

În practica de Dispute Resolution sunt evidențiați avocații Călin-Andrei Zamfirescu, (Eminent Practitioner), Cosmin Vasile, (Tier 1), Alina Tugearu (Tier 5).

Directorul juridic îl poziționează și anul acesta pe Călin-Andrei Zamfirescu, partener fondator și coordonator al departamentului Litigii, drept Eminent Practitioner, iar un client apreciează faptul că avocatul „cunoaște bine sistemul”. Cosmin Vasile, partener coordonator și liderul practicii de Arbitraj, este lăudat de intervievați pentru viziunea comercială și strategiile câștigătoare pe care le elaborează pentru fiecare dosar. Alina Tugearu are o reputație solidă de litigator și este menționată ca având un rol activ într-o serie de arbitraje internaționale complexe.

Stan Tîrnoveanu este singurul avocat român situat pe prima bandă în aria de practică Restructuring & Insolvency. Are o reputație excelentă pentru consultanță acordată în dispute legate de insolvență, fiind unul dintre practicienii cei mai cunoscuți pe piața din România. Clienții spun că impresionează de fiecare dată cu un înalt grad de profesionalism în aria sa de expertiză.

Chambers & Partners este una dintre cele mai importante publicații juridice de pe piața de avocatură internațională, ce alcătuiește anual un top al celor mai bune firme de avocatură dintr-o jurisdicție. Cercetarea Chambers & Partners a vizat 53 de jurisdicții din Europa, de la Groenlanda, UK și Irlanda până la Rusia, Turcia și Ucraina. Topul Chambers & Partners se bazează pe criterii precum calitatea asistenței juridice în ariile de practică analizate, relația cu clienții, complexitatea proiectelor, modul de gestionare a lor și soluțiile favorabile oferite clienților.